آموزش نصب وردپرس روی انواع سیستم عامل‌ها

برای ساخت سایت با وردپرس باید ابتدا بتوانید وردپرس را نصب کنید، از آنجا که نصب وردپرس روی سیستم عامل‌ها و کنترل‌پنل‌های مختلف ممکن است دارای چالش‌هایی باشد، در این مقاله آموزش‌های مربوط به نصب وردپرس روی انواع سیستم عامل‌ها و کنترل‌پنل‌های هاست قرار گرفته است.

نصب وردپرس

به صورت کلی نصب وردپرس در تمامی کنترل‌پنل‌ها و سیستم‌ عامل‌ها به یک شکل انجام می‌پذیرد ولی با توجه به تفاوت‌هایی که در رابط کاربری آن‌‎ها وجود دارد، ممکن است که مراحل نصب وردپرس کمی متفاوت باشد. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم که آموزش نصب وردپرس را روی انواع سیستم عامل‌ها و کنترل پنل‌های هاستینگ به همراه فیلم آموزشی قرار دهیم تا با استفاده از آن بتوانید شیوه نصب وردپرس را یاد بگیرید و آن را با توجه به نیاز خود نصب کنید.


نصب وردپرس روی کنترل پنل‌های هاستینگ

در ادامه آموزش نصب وردپرس روی انواع کنترل پنل‌های هاستینگ را مشاهده می‌کنید که می‌توانید با توجه کنترل پنل هاست خود از آن استفاده کنید.

نصب وردپرس روی کنترل‌پنل دایرکت ادمین
نصب وردپرس روی هاست CPanel
نصب وردپرس روی کنترل‌پنل CPanel
آموزش نصب وردپرس روی کنترل‌پنل وب مین
آموزش نصب وردپرس روی کنترل‌پنل پلسک
آموزش نصب وردپرس روی کنترل‌پنل سایبر پنل

نصب وردپرس روی سیستم عامل‌‌ها

در ادامه آموزش نصب وردپرس روی انواع سیستم عامل‌ها را مشاهده می‌کنید که می‌توانید با توجه نوع سیستم عامل خود از آن استفاده کنید و وردپرس را نصب کنید.

نصب وردپرس روی لاراگون
نصب وردپرس روی لوکال هاست
نصب وردپرس روی ومپ
نصب وردپرس روی میکنتاش

جمع‌بندی و نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به صورت جامع آموزش نصب وردپرس را روی انواع کنترل‌پنل‌های هاستینگ و سیستم عامل‌ها قرار دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد، سعی ما در این مقاله بر این است که با آموزش‌های جدید، به مرور زمان این مقاله کامل‌تر کرده و بهبود دهیم و آموزش نصب وردپرس را روی همه سیستم‌ها در این مقاله به صورت طبقه‌بندی شده منتشر کنیم.

نظرت راجب این مطلب چیه؟

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
  • خیلی عالی
  • عالی
  • خوب
  • بد
  • خیلی بد
اگر سوال یا نظری راجب این مطلب دارید، به اشتراک بگذارید. ارسال دیدگاه

نوشتن دیدگاه

پس از ارسال دیدگاه، ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد.