همیشه اولین‌ها به یاد ما می‌ماند و برای ما ارزشمند هستند. در این کلیپ می‌خواهم در مورد اولین درآمد خودم از طراحی سایت صحبت کنم و بگم که چقدر بود و با آن چه وسیله‌ای خریدم.

اولین درآمد من

اولین درآمد من از طراحی سایت اگر اشتباه نکنم در سال 1395 یا 1396 بود و مبلغ آن 800 هزار تومان بود که آن را به صورت قسط بندی شده دریافت کردم و با آن یک لپ‌تاپ لنوو مدل X230Tablet خریدم و تا چند سال هم از این لپ‌تاپ برای انجام کارها و پروژه‌ها استفاده می‌کردم. خرید این لپ‌تاپ دقیقا مصادف شد با زمانی که در هنرستان و رشته کامپیوتر تحصیل می‌کردم و هنرجو رشته کامپیوتر بودم، در آن زمان خرید یک لپ‌تاپ برای یک نوجوان 15 یا 16 ساله واقعا آرزو بود چون میخواستم با پول خودم این لپ‌تاپ را خریداری کنم.

بررسی لپ‌تاپ X230T

لپ‌تاپ X230T یک لپ‌تاپ فوق العاده برای من بود که مهم‌ترین مزیتش لمسی بودن آن بود و به همین دلیل هم من از این لپ‌تاپ برای نوشتن، نمایش نمونه کارها، ضبط آموزش و… استفاده می‌کردم که در نوع خودش بی‌ نظیر بود. این لپ‌تاپ به دلیل اینکه لمسی هست امکان چرخش 360 درجه صفحه نمایش را نیز دارد که برای تبدیل شدن به تبلت کاربرد دارد. البته این لپ‌تاپ دیگر کار نمی‌کند و کاربردی برای من ندارد ولی هنوز این لپ‌تاپ را به عنوان یک یادگاری که از اولین درآمد خودم خریدم، نگه داشتم.

لپ‌تاپ X230T
لپ‌تاپ X230T

تنها ایرادی می‌توان به این لپ‌تاپ گرفت این بود که وزن آن زیاد بود و صفحه نمایش آن 12.5 اینچ بود که حمل این لپ‌تاپ را یکم برای من سخت می‌کرد.

جمع‌بندی و صحبت پایانی

در این کلیپ میخواستم شما را با اولین درآمد خودم از طراحی سایت آشنا کنم و توضیح بدم که با اولین درآمد خودم از طراحی سایت چه چیزی خریدم، البته بعدا وقتی درآمدم از طراحی سایت بیشتر شد چندین لپ‌تاپ دیگر خریدم و در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌کنم. امیدوارم این کلیپ برای شما جالب بوده باشد.

نظرت راجب این مطلب چیه؟

میانگین امتیازات 4.5 از 5 | تعداد رای: 4 نفر
  • خیلی عالی
  • عالی
  • خوب
  • بد
  • خیلی بد
اگر سوال یا نظری راجب این مطلب دارید، به اشتراک بگذارید. ارسال دیدگاه

نوشتن دیدگاه

پس از ارسال دیدگاه، ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد.

    2 دیدگاه منتشر شده است

  1. تاج امیری
    26 اردیبهشت 1403

    ویدیوی الهام بخشی بود آقای الماسی . ممنون. امیدوارم همیشه در اوج باشید.

    • ستار الماسی
      27 اردیبهشت 1403
      در پاسخ به تاج امیری

      درود بر شما
      خواهش میکنم
      از لطف شما سپاسگزارم.
      موفق باشید.