در مینی دوره آموزش گوگل میت، شیوه استفاده از گوگل میت برای برگزاری جلسات آنلاین را یاد خواهید گرفت. در این آموزشک به صورت کوتاه و مفید در قالب 80 دقیقه فیلم آموزشی، کار با گوگل میت را برای آموزش و تدریس به صورت کاربردی به شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

65,000 تومان
آموزش کاربردی گوگل میت برای تدریس و آموزش آنلاین
آموزش گوگل میت به صورت کاربردی
دسترسی سریع دریافت پس از پرداخت
محتوای دوره فیلم آموزشی
پشتیبانی آنلاین پشتیبانی از طریق تیکت
بروزرسانی رایگان دریافت بروزرسانی بدون هزینه

گوگل میت چیه و چه کاربردی داره؟

گوگل میت یک ابزار آنلاین هست که از اون برای برگزاری جلسات به صورت آنلاین استفاده می‌شه. شما با استفاده از گوگل میت می‌تونید یک جلسه به صورت آنلاین تشکیل بدید و افراد مختلف از سراسر دنیا می‌تونند وارد جلسه شما بشند و در جلسه آنلاین شما شرکت کنند. این ابزار به صورت کاملا رایگان توسط شرکت گوگل تولید شده و در حال حاضر بهترین ابزار برای برگزاری جلسات آنلاین در ایران هست، به دلیل اینکه هم رایگانه و هم اینکه محدودیت نداره و شما می‌تونید بدون مشکل از اون برای تشکیل جلسه آنلاین استفاده کنید.

کسب درآمد از گوگل میت

در حال حاضر تعداد زیادی از معلم‌ها، اساتید دانشگاه، مشاوران تحصیلی و… از گوگل میت برای آموزش آنلاین و مشاوره آنلاین استفاده می‌کنن و از اون کسب درآمد می‌کنن.

کسب درآمد از گوگل میت

شما با استفاده از گوگل میت می‌تونید از طریق آموزش آنلاین، تدریس خصوصی و مشاوره خصوصی کسب درآمد کنید و کسب و کار خود را به شکل آنلاین توسعه دهید و بدون داشتن محدودیت زمانی به افراد بیشتری در حوزه کاری خودتون خدمات ارائه بدید و بابتش هزینه دریافت کنید.

دوره آموزش گوگل میت

در دوره آموزش گوگل میت یاد می‌گیرید که چطوری با استفاده از گوگل میت جلسه آنلاین برگزار کنید و جلسه‌ای که برگزار کردید رو مدیریت کنید. همچنین در این دوره آموزشی یاد می‌گیرید که چگونه از گوگل میت برای آموزش آنلاین استفاده کنید و برای کاربران مختلف جلسات آموزشی به صورت آنلاین تشکیل بدید و فیلم جلسه را ضبط کنید تا بعدا بتونید از فیلم ضبط شده برای آموزش به افراد بیشتری استفاده کنید.

گوگل میت برای چه کسانی مناسبه؟

گوگل میت برای چه کسانی مناسبه؟

گوگل میت به صورت کلی یک ابزار کاربردی و مفید هست که در دنیای امروز اکثر افراد برای تماس تصویری و برگزاری جلسات آنلاین می‌تونند از اون استفاده کنند و کارهای خودشون رو با هزینه کمتر و سرعت بیشتری پیگیری کنند و انجام بدن، ولی گوگل میت می‌تونه برای افراد زیر بیشتر کاربردی باشه و به اون‌ها کمک بکنه که کسب‌وکار خودشون رو راحت‌تر مدیریت کنن و بیشتر از اون کسب درآمد کنن.

  • معلم‌ها: برای آموزش و تدریس خصوصی
  • مدیران: برای برگزاری جلسات آنلاین با اعضای تیم و کارمندان جهت پیگیری کارها
  • اساتید: برای برگذاری کلاس‌های غیر حضوری و آنلاین برای آموزش و رفع اشکال
  • مشاورین: برای برگزاری جلسه مشاوره و صحبت با مراجعین به صورت غیرحضوری و بدون داشتن محدودیت مکانی
  • مختصصین: برای برگزاری کلاس‌های آموزشی

داستان تولید دوره آموزش گوگل میت

از چندین سال پیش گوگل میت رو می‌شناختم و از اون برای تماس تصویری با دوستان و افراد مختلف استفاده می‌کردم و برخی از اوقات هم با استفاده از گوگل میت کلاس خصوصی آموزش طراحی سایت رو برای کاربران مختلف برگزار می‌کردم و از اون کسب درآمد می‌کردم، ولی داستان تولید این دوره آموزشی به هفته پیش بر می‌گرده که یکی از دوستانم نیاز داشت با یک روانشناس ایرانی که در خارج از کشور ساکن بود صحبت کنه که چون روانشناس مدنظر ایران نبود جلسه مشاوره از طریق گوگل میت برگزار شد.

پس از مشاهده این داستان به پیشنهاد دوستم تصمیم گرفتم که یک دوره آموزشی کوتاه (آموزشک) رو در مورد کار با گوگل میت و شیوه برگزاری جلسه آنلاین در گوگل میت برای تدریس و مشاوره به صورت اختصاصی ضبط کنم و با قیمت پایین این آموزش رو در سایت مهارت وب برای استفاده علاقه مندان منتشر کنم تا افراد مختلف بتونند بدون محدودیت مکانی از طریق گوگل میت کسب درآمد کنند.

آموزش گوگل میت

مشکلاتی که با گوگل میت حل میشه…

برگزاری جلسات با اعضای تیم: خیلی از مواقع پیش میومد که برای طراحی سایت و یا تولید قالب و افزونه باید با بچه‌ها دور هم جمع می‌شدیم تا بتونیم به جمع‌بندی برسیم و تصمیم بگیریم که چیکار بکنیم که این کار نیاز به زمان زیادی داشت و باید تمامی اعضای تیم دور هم جمع می‌شدیم تا بتونیم تصمیم بگیریم. بعضی وقت‌ها هم همه حضور نداشتند و عملا برگزاری جلسه ممکن نبود، ولی با کمک گوگل میت الان هرکس توی خونه خودش نشسته و کارها به صورت آنلاین و دورکاری هماهنگ میشه و تموم میشه.

جلسه دفاع از پروژه کارشناسی: برای توضیح پروژه کارشناسی نیاز بود که به دانشگاه برم و با استاد راهنما در مورد پروژه صحبت کنم ولی با کمک گوگل میت، جلسه به صورت آنلاین برگزار شد و من توی گوگل میت تونستم در مورد پروژه و جزئیاتش به استاد توضیح بدم.

تماس تصویری با دوستان و آشنایان: با استفاده از گوگل میت میشه بدون هزینه با دوستان و آشنایان در هر جای دنیا که باشند صحبت کرد و به صورت نامحدود به شکل تصویری باهاشون در تماس بود و هزینه‌های تماس را کاهش داد.

در آموزشک گوگل میت چی یاد می‌گیریم؟

در بخش زیر می‌تونید سرفصل‌ مباحثی که در مینی دوره گوگل میت آموزش میدیم رو مشاهده کنید.

  • آموزش گوگل میت
    آموزشک گوگل میت

    در این آموزشک، شیوه استفاده از گوگل میت برای آموزش انلاین توضیح داده شده است.

    • 1
      جلسه 1: آشنایی اولیه و توضیح کار با گوگل میت 51 دقیقه
      خصوصی
      برای مشاهده این قسمت نیاز است که دوره را به صورت کامل خریداری کنید.
    • 2
      جلسه2: تدریس و آموزش آنلاین در گوگل میت 32 دقیقه
      خصوصی
      برای مشاهده این قسمت نیاز است که دوره را به صورت کامل خریداری کنید.

سوالات متداول آموزشک گوگل میت

برخی از سوالات پرتکرار که در مورد این محصول پرسیده شده است.

پس از خرید محصول چگونه به آموزش‌ها دسترسی خواهم داشت؟

پس از خرید محصول لینک‌های دانلود فیلم آموزشی دوره در پنل کاربری در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید محصول را دانلود کنید.

آیا این آموزش به صورت حضوری برگزار خواهد شد؟

خیر این آموزش به صورت آنلاین و در قالب فیلم آموزشی پس از خرید به شما عزیزان تقدیم می‌شود.

آیا می‌توان آموزش را روی تبلت و یا موبایل نیز مشاهده کنم؟

بله امکان مشاهده آموزش‌ها روی تبلت و موبایل نیز وجود دارد و شما پس از خرید دوره می‌توانید فیلم‌های آموزشی را دانلود کرده و آن را روی دستگاه موردنظر مشاهده کنید.

چگونه باید این دوره آموزشی را خریداری کنم؟

خرید این دوره به صورت آنلاین قابل انجام است و شما می‌توانید به صورت اینترنتی دوره را خریداری کنید و آن را پس از دریافت کنید.

چگونه می‌توانم به مهارت وب برای خرید این دوره اعتماد کنم؟

وب سایت مهارت وب دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت،معدن و تجارت بوده که می‌توانید آن را در انتهای سایت مشاهده کنید.

سوال موردنظر من در میان سوالات متداول نبود؟

برای مطرح کردن سوال موردنظر خود می‌توانید از قسمت دیدگاه‌ها باما در ارتباط باشید و یا با شماره 03191011191 تماس بگیرید و سوال خود را بپرسید.

 

 در نهایت امیدواریم شما دوست عزیز را در آموزشک گوگل میت ببینیم و بتونیم لحظات آموزنده‌ای رو در کنار هم تجربه کنیم.

در صورتی که از خریداران این محصول هستید، جهت دریافت پشتیبانی می‌توانید از طریق ارسال تیکت پشتیبانی اقدام نمایید.