صفحه حاضر معال یک قرارداد بین سایت مهارت وب با کاربران، خریداران و استفاده کنندگان است که با اصل حاکمیت اراده و توافق طرفین و در کمال صحت عقل و سلامتی کامل و با وفق شرایط عمومی پیمان و ماده 10 قانون مدنی با شرایط ذیل الذکر منعقد گردید است و استفاده افراد و کاربران از این سایت به منزله اطلاع از مفاد این قرارداد و پذیرش آن تلقی می‌گردد.

در صورتیکه بازدیدکننده قصد ثبت‌نام و خرید از مهارت وب را دارد، باید قبل از این کار، شرایط استفاده از محصولات را مطالعه نماید. ورود، ثبت‌نام و خرید کاربر از سایت مهارت وب به منزله پذیرش کلیه قوانین از سمت او می‌باشد.

قرارداد حاضر با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تدوین گردیده است و حقوق و وظایف کاربران را برای استفاده از محصولات و خدمات سایت مهارت‌وب مشخص می‌کند، کاربران موظف بوده که تمامی مفاد این قرارداد را مطالعه کرده و از آن اطلاع کسب کنند. مهارت‌وب امکان تغییر مفاد این قرارداد و یا ویرایش بخشی از آن را برای خود محفوظ می‌دارد و کاربران می‌بایست با مراجعه به این صفحه از آخرین تغییرات صورت گرفته در آن اطلاع کسب کنند.

1

ماده 1: تعاریف

مهارت وب (وب‌سایت یا تارنما): یک وب سایت اینترنتی به آدرس دامنه maharatweb.com که در زمینه آموزش، فروش قالب و افزونه وردپرس فعالیت دارد.

کاربر (مشتری، خریدار): به هر شخص اعم از شخص حقیقی یا حقوقی که با عضویت در سایت از محصولات و خدمات مهارت وب استفاده می‌کند.

پنل کاربری: به بخشی که کاربران از طریق آن می‌توانند به تاریخچه سفارشات، تیکت‌های پشتیبانی و محصولات خریداری شده خود دسترسی داشته باشند گفته می‌شود.

وردپرس: یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) که به زبان PHP نوشته شده است و برای راه‌اندازی و طراحی سایت می‌توان از آن استفاده کرد.

ووکامرس: یک افزونه وردپرس که قابلیت تجارت الکترونیک را به وردپرس اضافه کرده و امکان خرید و فروش محصولات را به شکل آنلاین فراهم می‌کند.

قالب وردپرس: به مجموعه‌ای از فایل‌ها و کدها گفته می‌شود که ظاهر سایت ساخته شده با وردپرس را مشخص می‌کند.

افزونه وردپرس: به مجموعه از فایل‌ها و کدها گفته می‌شود که امکانات جدیدی را به سایت ساخته شده با وردپرس اضافه می‌کند.

محصولات دیجیتال: تمامی محصولات که امکان خرید و دریافت آن‌ها از طریق اینترنت وجود دارد مانند: آموزش، قالب، افزونه و... که کاربر می‌تواند با پرداخت هزینه آن را خریداری کرده و پس از خرید آن را دریافت کند.

محصولات آموزشی: تمامی محصولاتی که با هدف آموزش در سایت عرضه شده و به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

دمو یا پیش‌نمایش محصولات: نمونه آماده شده از محصولات که به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است و افراد می‌توانند قبل از خرید محصول آن را مشاهده کرده و با توجه به آن نسبت به خرید محصول تصمیم گیری کنند.

تیکت پشتیبانی: گفتگوهای رسمی کاربران با پشتیبانی مهارت وب که به صورت آنلاین انجام می‌شود و در سایت مهارت وب ثبت شده و نگهداری می‌گردد.

دیدگاه‌ها: تمامی نظراتی که در بخش دیدگاه‌های مطالب و محصولات ثبت شده و قابل مشاهده هستند.

پشتیبانی محصولات: به فرایند پاسخگویی به مشکلات و سوالات مرتبط با محصولات که از طریق تیکت پشتیبانی توسط تیم پشتیبانی مهارت وب انجام می‌گردد گفته می‌شود.

بازگشت وجه: به فرایندی که مطابق آن مبلغ پرداختی از سمت کاربر که برای خرید محصولات بوده، به صورت کامل به حساب بانکی که خرید را با آن انجام داده است برگشت داده می‌شود.

2

ماده 2: موضوع فعالیت سایت

سایت مهارت وب در حوزه آموزش، فروش قالب و افزونه وردپرس و کسب‌وکار اینترنتی فعالیت دارد و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

3

ماده 3: مدت زمان قرارداد

مدت زمان این قرارداد به صورت نامحدود بوده و تا زمان فعالیت سایت مهارت وب ادامه دارد و در صورتی‌که کاربر مرتکب تخلف نشود، این قرارداد می‌تواند ادامه پیدا کند.

4

ماده 4: حساب کاربری

  1. برای استفاده از خدمات و محصولات سایت مهارت وب، هر شخص حقیقی یا حقوقی باید یک حساب کاربری ایجاد کند.
  2. کاربران برای استفاده از محصولات و خدمات باید حداقل 18 سال سن داشته باشند. در صورتی‌که کاربر هنوز به سن قانونی نرسیده است می‌تواند از طریق والدین یا قیم قانونی خود اقدام به ایجاد حساب کاربری کند.
  3. کاربر موظف است که با اطلاعات صحیح و بروز در سایت مهارت وب ثبت‌نام کند. در صورت استفاده از اطلاعات اشخاص دیگر و یا درج اطلاعات نادرست، مهارت وب می‌تواند نسبت به مسدود سازی حساب کاربری اقدام کند.
  4. کاربران باید در صورت تغییر اطلاعات کاربری، در اولین فرصت اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود در مهارت وب را بروزرسانی کنند.
  5. مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی که کاربر در مهارت وب با حساب کاربری خود انجام می‌دهد به عهده خود او است. از همین جهت کاربر باید در حفاظت از اطلاعات حساب کاربری خود کوشا باشد و در صورت مفقودی و یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، مراتب را در اولین فرصت به اطلاع مهارت وب برساند.
  6. هر کاربر می‌تواند با شماره تلفن همراه یا ایمیل، تنها یک حساب کاربری به نام خودش داشته باشد. در صورتی‌که کاربری قصد دارد محصولات را برای فرد دیگری خریداری کند، باید با اطلاعات ایشان در مهارت وب حساب کاربری ایجاد کند و با آن حساب کاربری محصولات موردنظر را خریداری کند.
  7. تمامی فعالیت‌های کاربری در مهارت وب از طریق شماره تلفن همراه یا ایمیل قابل پیگیری بوده و کاربر موظف است شماره تلفن همراه یا ایمیل خود را به یاد داشته باشد.
  8. احراز هویت کاربران در مهارت وب با استفاده از اطلاعات وارد شده در موقع ثبت‌نام انجام خواهد شد.
  9. کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به شخص دیگری منتقل کند.
  10. مسئولیت تمام فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری حقیقی یا حقوقی مذکور انجام می‌شود، به عهده کاربری است که اطلاعات او در مهارت وب ثبت شده است.
  11. تمامی پیام‌های ارسال شده از طریق حساب کاربری مربوط به کاربر بوده و عدم پذیرش پیام های ارسال شده از حساب کاربردی ذکر شده غیرقابل قبول است.
  12. کاربر می‌پذیرد که مهارت‌وب می‌تواند برای ارتباط با کاربران جهت معرفی محصولات و اطلاع رسانی از تمامی روش‌های در دسترس مانند شماره تلفن همراه، ایمیل و... استفاده کند.
  13. در صورت درخواست مراجع ذیربط قضایی مهارت وب می‌تواند اطلاعات کاربران را در اختیار ایشان قرار دهد و اطلاعات موردنیاز را تسلیم ایشان کند.
5

ماده 5: درج محتوا در مهارت وب

کاربران برای انتشار هرگونه محتوا در مهارت وب ملزم به رعایت نکات زیر هستند و در صورت عدم رعایت موارد زیر، مهارت وب حق دارد اقدامات لازم را جهت مسدود سازی حساب کاربری (ماده 9) کاربر خاطی انجام دهد.

  • ارسال هرگونه محتوای نامناسب مانند توهین، افترا، فحاشی و مطالب غیر اخلاقی ممنوع است.
  • ارسال اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس در بخش دیدگاه محصولات و یا سایر بخش‌های عمومی موجود در سایت ممنوع است.
  • ارسال اطلاعات و دسترسی‌های مربوط به سایت، هاست و... در بخش دیدگاه‌ها و یا سایر بخش‌ها ممنوع است.
  • ارسال متن و نظرات تبلیغاتی توسط کاربر و یا با استفاده از ابزارهای اتوماتیک ممنوع است.
  • مهارت وب محتوای ارسال شده توسط کاربران را بررسی می‌کند و در صورت صلاحدید می‌تواند آن را از حالت انتشار خارج کرده و یا به صورت کلی آن را منتشر نکند.
6

ماده 6: دانلود یا استفاده از محصولات

  1. کاربر باید توضیحات صفحه محصول را مطالعه کند و پیش‌نیازهای لازم را جهت استفاده از محصولات فراهم کند، چنانچه کاربر توضیحات صفحه محصول را مطالعه نکرده باشد و محصول را خریداری کند که نیاز او را برطرف نکند، مهارت وب مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
  2. ملاک تصمیم گیری کاربر برای انتخاب و خرید محصولات باید توضیحات صفحه محصول باشد، مهارت وب نیز فقط در مورد موارد گفته شده در صفحه محصول پاسخگو خواهد بود و مسئولیتی در رابطه با موارد خارج از صفحه محصول ندارد.
  3. کاربر می‌پذیرد که با هر مرتبه خرید هر یک از قالب و افزونه‌ها، فقط اجازه استفاده از آن را برای یک دامنه دارد و نمی‌تواند آن را انتقال دهد.
  4. تغییر دامنه برای هر قالب یا افزونه به ازای هر سفارش به صورت نامحدود از طریق پنل کاربری امکان پذیر است.
  5. هرگونه کپی‌برداری و استفاده غیرمجاز از محصولات و ارائه آن به عنوان محصول جدید غیرقانونی بوده و در صورت وجود این موضوع مهارت وب می‌تواند اقدامات لازم را جهت توقف این فرایند انجام دهد و موضوع را از مراجع قانونی پیگیری کند.
  6. هرگونه کپی‌برداری و استفاده از پیش‌نمایش محصولات، لوگو و آیکن محصولات، کاور و بنر محصولات غیر قانونی بوده و مهارت وب می‌تواند ضمن مسدودسازی حساب کاربری فرد خاطی، این موضوع را از جانب مراجع قانونی کشور پیگیری کند.
  7. مهارت وب مسئولیتی در قبال هماهنگی قالب و افزونه‌های ارائه شده با سایر قالب و افزونه‌های دیگر موجود در سایت کاربر ندارد.
  8. امکان ارائه فاکتور رسمی از مهارت وب وجود ندارد و کاربر می‌تواند از قسمت جزئیات سفارش به عنوان فاکتور استفاده کند.
  9. در صورت وجود مشکل در دانلود محصولات، کاربر باید مشکل را در سریع‌ترین زمان از طریق تماس تلفنی و یا ارسال تیکت پشتیبانی به مهارت وب اعلام کند تا رسیدگی صورت گیرد.
  10. اگر برای نصب قالب و افزونه‌ها نیاز به وجود پیش‌نیازهای خاصی نظیر ionCube باشد، کاربر می‌بایست آن‌ها را جهت نصب محصولات فراهم کند. (تمامی پیش‌نیازها در صفحه محصول مربوطه گفته شده است.)
7

ماده 7: مالکیت معنوی سایت مهارت وب

  1. هرگونه استفاده و کپی برداری از لوگو، قالب و طرح کلی سایت، مطالب، محصولات و محتویات سایت مهارت وب خلاف قوانین مالکیت معنوی است و مهارت وب می‌تواند این موضوع را از جانب مراجع قانونی پیگیری کند.
  2. تمامی مطالب رایگان و غیر رایگان در مهارت وب جزئی از دارایی‌های این سایت می‌باشد و انتشار این مطالب بدون مجوز کتبی از مهارت وب برای کاربران و افراد مختلف وجود ندارد و مهارت وب می‌تواند این موضوع را به صورت قانونی پیگیری نماید.
8

ماده 8: پرداخت اینترنتی

  1. در صورتی‌که کاربر با استفاده از اطلاعات کارت بانکی سرقت شده و یا حساب بانکی شخص ثالت بدون جلب رضایت وی از سایت مهارت وب خریدی را انجام دهد، مهارت وب می‌تواند حساب کاربری او را مسدود کند و موضوع را از سمت مراجع قضایی پیگیری نمایید.
  2. کاربران می‌بایست از کدهای تخفیف و تخفیفات ارائه شده به هر شکل، در زمان تعیین شده استفاده کنند و در صورت عدم استفاده کاربران از کد تخفیف و تخفیفات در بازه زمانی مشخص شده، امکان تمدید آن وجود ندارد و کاربر حق هیچگونه اعتراضی را نسبت به این موضوع ندارد.
  3. در صورتی‌که سفارش کاربر ناموفق بود و مبلغ از حساب ایشان کسر شد، کاربر باید به مدت 48 ساعت صبر کند تا مبلغ از سمت بانک به حساب بانکی ایشان مسترد شود. اگر پس از گذشت مدت زمان 48 ساعت مبلغ پرداختی به حساب بانکی ایشان عودت داده نشد، کاربر باید رسید خرید خود را به همراه شماره کارتی که با آن پرداخت را انجام داده است به پشتیبانی مهارت وب (دپارتمان ارتباط با مهارت وب) ارسال کند تا بررسی‌های لازم جهت عودت وجه صورت گیرد.
  4. در صورت موافقت برای عودت وجه محصولات، فرایند عودت وجه می‌تواند بین 1 الی 3 روز کاری زمان‌بر باشد.
  5. امکان پرداخت در مهارت وب تنها با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است، علاوه بر این امکان پرداخت به صورت واریز کارت به کارت نیز برای پرداخت هزینه محصولات وجود دارد که این مورد باید با هماهنگی قبلی صورت گیرد.
9

ماده 9: تخلف و مسدود کردن حساب کاربری

مهارت وب می‌تواند زمانی‌که یک کاربر مرتکب تخلف شد و یا قوانین سایت را رعایت نکرد بدون اطلاع قبلی حساب کاربری او را مسدود کند.

برخی از مواردی که تخلف بوده و باعث مسدود سازی حساب کاربری خواهد شد عبارتند از:

  • استفاده از محصولات دارای لایسنس روی چند دامنه به صورت همزمان.
  • فروش و انتشار محصولات و دوره‌های آموزشی مهارت وب به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سایت شخصی، شبکه‌های اجتماعی و... .
  • استفاده از الفاظ نامناسب و توهین به مهارت وب، پرسنل، کاربران و... در سایت و فضای مجازی.
  • انجام فعالیت با قصد تخریب، نفوذ و یا تبلیغات به صورت دستی یا به صورت اتوماتیک توسط ربات‌ها.
  • اعمال تغییرات در محصولات به صورت کلی و جزئی و ارائه آن به صورت رایگان و غیر رایگان در سایت و یا شبکه‌های اجتماعی.

کاربر می‌پذیرد که در صورت مسدود سازی حساب کاربری امکان ساخت حساب کاربری جدید، دسترسی به محصولات خریداری شده و دریافت پشتیبانی برای محصولات وجود ندارد و کاربر حق هیچگونه اعتراض را نسبت به این موضوع نخواهد داشت.

اگر حساب کاربر مسدود شده باشد و او با اطلاعات کاربری جدید در سایت ثبت‌نام کند، در صورتی‌که مهارت وب نسبت به این موضوع اطلاع یابد می‌تواند بدون اطلاع قبلی حساب کاربری جدید او را نیز مسدود کند.

10

ماده 10: بخش دیدگاه‌ها

کاربران سایت مهارت وب می‌توانند از بخش دیدگاه‌های محصولات، نظر و تجربه خود را از محصولات با سایر افراد به اشتراک بگذارد و یا سوالات خود را پیش از خرید محصول مطرح کنند.

  • دیدگاه‌هایی که قوانین و مقررات سایت را به هر نحوه نقض کند و یا دارای محتوای نامناسب باشد منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه‌هایی که حاوی اطلاعات شخصی کاربر مانند ایمیل، شناسه (ID) شبکه‌های اجتماعی، شماره تماس و... باشد منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه‌هایی که دارای اطلاعات محرمانه مانند آدرس سایت، نام کاربری، رمزعبور و... باشد منتشر نخواهد شد، کاربر باید برای مطرح کردن این موارد از پنل کاربری خود تیکت پشتیبانی ارسال کند.
  • کاربر می‌بایست دیدگاه‌ خود را به صورت محترمانه و با زبان فارسی مطرح کند، در غیر این صورت ممکن است دیدگاه او منتشر نشود.
  • مهارت وب در قبال صحت و درستی دیدگاه‌های مطرح شده از سمت کاربران در صفحات محصول و مطلب مسئولیتی ندارد و کاربران نباید آن را ملاکی برای تصمیم گیری در رابطه با خرید محصولات قرار دهند.
  • در صورتی‌که کاربر محصولی را خریداری کرده باشد، برای دریافت پشتیبانی و سوالات بعد از خرید، باید از پنل کاربری خود تیکت پشتیبانی ارسال کند و بخش دیدگاه‌ها مربوط به سوالات پس از خرید نیست.
  • کاربر باید سوالات خود را قبل از خرید محصولات در بخش دیدگاه محصول مطرح کند و سپس با توجه به نیاز خود محصول را خریداری کند.
  • دیدگاه‌هایی که حاوی تبلیغات محصولات دیگر بوده و یا با هدف تبلیغات ارسال شده باشد، منتشر نخواهند شد.
11

ماده 11: شرایط تست وردپرس

کاربران در صورت مواجه با مشکل در قالب و افزونه‌ها، قبل از ارسال تیکت پشتیبانی باید محصول را در شرایط تست وردپرس بررسی کنند و در صورت وجود مشکل در شرایط تست وردپرس، اقدام به ارسال تیکت پشتیبانی کنند.

شرایط تست وردپرس باشد دارای شرایط زیر باشد

  • آخرین نسخه وردپرس را از سایت اصلی یعنی سایت wordpress.org دانلود کرده و روی هاست لینوکس نصب کنید.
  • نباید به جز قالب یا افزونه خریداری شده، قالب و یا افزونه دیگری روی سایت وردپرس فعال باشد.
  • هاست مورد استفاده برای شرایط تست وردپرس باید پیش‌نیازهای لازم را که در سایت اصلی وردپرس گفته شده است داشته باشد.
  • هاست مورد استفاده نباید در شبکه داخلی باشد و باید امکان دسترسی مستقیم به آن از طریق دامنه وجود داشته باشد.
  • اگر برای نصب قالب و افزونه‌ها نیاز به وجود پیش‌نیازهای خاصی نظیر ionCube باشد، کاربر می‌بایست آن‌ها را جهت نصب محصولات فراهم کند. (تمامی پیش‌نیازها در صفحه محصول مربوطه گفته شده است.)

شرایط تست برای قالب

  • قالب خریداری شده از مهارت وب باید روی وردپرس به همراه افزونه‌های موردنیاز قالب، نصب و راه‌اندازی شده باشد. همچنین نباید هیچگونه تغییری در کدهای قالب خریداری شده اعمال شده باشد.

شرایط تست برای افزونه

  • افزونه خریداری شده از مهارت وب باید بدون هیچگونه تغییر در کدهای افزونه روی سایت وردپرس نصب و فعال باشد.
12

ماده 12: پشتیبانی محصولات

  1. پشتیبانی تنها شامل محصولاتی خواهد بود که در صفحه محصول مربوط به آن، مدت زمان پشتیبانی ذکر شده باشد.
  2. پشتیبانی تمام محصولات و دوره‌های آموزشی موجود در مهارت وب تنها از طریق سیستم پشتیبانی اختصاصی که در پنل کاربری وجود دارد انجام می‌شود.
  3. امکان ارائه پشتیبانی از طریق روش‌هایی مانند تماس تلفنی، شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، AnyDesk و یا سایر روش‌های دیگر وجود ندارد و دریافت پشتیبانی برای محصولات تنها از طریق تیکت پشتیبانی در پنل کاربری امکان پذیر است.
  4. امکان انجام هرگونه سفارشی‌سازی در محصولات حتی با دریافت هزینه قابل انجام نیست و پشتیبانی صرفا برای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات احتمالی می‌باشد.
  5. پشتیبانی قالب و افزونه‌ها تنها روی یک دامنه (آخرین دامنه ثبت شده) انجام می‌پذیرد.
  6. قالب و افزونه‌های خریداری شده از مهارت وب ممکن است با سایر قالب و افزونه‌های موجود در سایت کاربر سازگار نبوده و دارای تداخل باشند. مهارت وب مسئولیتی در قبال سازگار بودن محصولات خودش با سایر قالب و افزونه‌ها موجود در سایت کاربر ندارد.
  7. مهارت وب موظف است که قالب‌ و افزونه‌ها را همواره با آخرین نسخه وردپرس سازگار کند و تداخلات موجود در محصول را در سریع‌ترین زمان برای استفاده در شرایط تست وردپرس (ماده 11) برطرف کند.
  8. در صورت درخواست کارشناسان پشتیبانی مهارت وب برای ارسال دسترسی‌های سایت، کاربر می‌بایست دسترسی‌های لازم را جهت بررسی مشکل در تیکت پشتیبانی ارسال کند.
  9. پس از اتمام فرایند پشتیبانی، کاربر موظف خواهد بود که نسبت به تغییر و یا حذف دسترسی‌های ارسال شده به بخش پشتیبانی مهارت وب اقدام کند و مهارت وب در قبال عدم انجام این موضوع مسئولیتی ندارد.
  10. در صورت هرگونه تغییر در کدهای محصول، محصول شامل پشتیبانی نخواهد شد و به همین دلیل هم از شرایط تست وردپرس خارج خواهد شد.
  11. حداکثر زمان پاسخگویی به تیکت‌ها پشتیبانی 24 الی 48 ساعت است که با توجه به نوع درخواست ممکن است متفاوت باشد.
  12. پشتیبانی قالب و افزونه‌ها از زمان خرید محصول 6 ماه می‌باشد که کاربر در این مدت می‌تواند درخواست‌های پشتیبانی خود را مطرح کند.
  13. کاربران باید قبل از خرید محصولات فقط از قسمت دیدگاه‌ها سوالات خود را مطرح کنند و پس از خرید محصولات فقط از طریق تیکت پشتیبانی، مشکلات و سوالات خود را در مورد محصول مطرح کنند.
  14. ممکن است بررسی برخی از تیکت‌های پشتیبانی به زمان بیشتری نیاز داشته باشد که این موضوع از طریق تیکت به کاربر اعلام خواهد شد و کاربر می‌بایست همکاری لازم را جهت حل مشکل انجام دهد.

مواردی که شامل پشتیبانی محصول می‌شود:

  • راهنمایی‌های اولیه در مورد نصب، راه‌اندازی و استفاده از محصولات
  • رفع مشکلات اصلی و مربوط به خود محصول
  • پاسخگویی به کاربران در جهت آشنایی با بخش‌های مختلف محصول
  • اطلاع از ایرادات محصول و رفع آن‌ها

مواردی که شامل پشتیبانی محصول نمی‌شود:

  • آموزش‌های اولیه مربوط به طراحی سایت مانند وردپرس، ووکامرس و... که کاربر باید از آن‌ها اطلاع داشته باشد.
  • سفارشی‌سازی و تغییر در محصولات با توجه به نیاز کاربر
  • نصب قالب و افزونه‌ها روی سایت فعال و دارای محتوا
  • پیکربندی قالب یا افزونه روی سایت کاربر
  • بروزرسانی قالب و افزونه روی سایت کاربر

در صورت متوقف شدن فروش محصول، کاربر می‌تواند تا 6 ماه پس از خرید از پشتیبانی محصول استفاده کند.

پشتیبانی قالب و افزونه‌ها تنها روی هاست انجام خواهد شد و پشتیبانی محصولات روی لوکال هاست و شبکه داخلی امکان پذیر نیست.

در صورت استفاده از الفاظ نامناسب مانند توهین، افترا و... توسط کاربر در تیکت پشتیبانی، تیکت به صورت یک‌طرفه بسته خواهد شد و  امکان ارائه پشتیبانی وجود ندارد.

تمامی محصولات مهارت وب به همان صورت خواهد بود که در پیش‌نمایش‌ محصولات قابل مشاهده است. مهارت وب هیچگونه ضمانتی پیرامون بی عیب بودن، امنیت و... محصولات نمی‌دهد. مهارت وب هیچگونه مسئولیتی در قبال حوادث احتمالی مانند از دسترس رفتن اطلاعات سایت، نفوذ به سایت و... کاربر ندارد.

کاربر نباید لایسنس محصول و یا فایل‌های کدگذاری شده محصول را تغییر دهد، زیرا در این صورت امکان دریافت خدمات پشتیبانی از اون سلب خواهد شد.

13

ماده 13: شرایط بازگشت وجه

  1. گارانتی بازگشت وجه تا ۷ روز پس از خرید محصول طبق شرایط و بندهای این ماده امکان پذیر می‌باشد و پس از گذشت این مدت‌زمان، طبق قوانین تجارت الکترونیک امکان بازگشت وجه وجود ندارد.
  2. در صورتی که قالب یا افزونه خریداری شده با توضیحات صفحه محصول و امکانات ذکر شده در معرفی محصول مطابق نداشته باشد، مشتری می‌تواند از گارانتی بازگشت وجه استفاده کند.
  3. مشتری قبل از خرید، باید اطلاعات محصول را بصورت دقیق مطالعه و بررسی نموده و در صورت وجود دمو یا پیش نمایش آنلاین محصول را مشاهده کند. فایل ارائه شده دقیقا مطابق با پیش‌نمایش محصول خواهد بود و عدم وجود امکانات مد نظر مشتری که در توضیحات محصول ذکر نشده باشند، شامل بازگشت وجه نخواهد بود.
  4. دوره‌های آموزشی شامل گارانتی بازگشت وجه نیستند و کاربر می‌تواند از طریق مشاهده جلسات رایگان دوره از نحوه تدریس اطلاع پیدا کند و سپس دوره را خریداری کند.
  5. در صورت وجود مشکل اساسی در محصول که موجب ایجاد اختلال در عملکرد محصول شود، کاربر می‌تواند درخواست عودت وجه کند.

موارد زیر شامل عودت وجه نخواهند بود:

  • خرید اشتباه
  • خرید تکراری
  • فراهم نبودن پیش‌نیازهای محصول که در توضیحات درج شده است از سمت کاربر
  • عدم استفاده از محصول به دلیل نداشتن دانش و توانایی فنی
  • سازگار نبودن محصول با سایر قالب و افزونه‌ها که روی سایت کاربر فعال است.
  • عدم استفاده از محصول و یا نیاز نداشتن به محصول

مدت زمان گارانتی بازگشت وجه محصولات، ۷ روز می‌باشد.

14

ماده 14: فورس ماژور

از آنجایی که محصولات مهارت وب بصورت دیجیتالی یا دانلودی در اختیار کاربر قرار داده می‌شود، کاربر باید همواره محصولات خریداری شده را دانلود کند تا در صورت ایجاد شرایط فورس ماژور و حوادث غیر قابل پیش بینی مانند سیل، زلزله، جنگ، بیماری‌های واگیردار، اعتراضات و اعتصابات سراسری، قطعی موقت یا دائمی اینترنت و... مشکلی برای دسترسی به محصولات خریداری شده نداشته باشد. بدیهی است در صورت بروز چنین شرایطی امکان ارائه سرویس و خدمات‌دهی به کاربران وجود نخواهد داشت.

15

ماده 15: تغییرات

حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه برای مهارت وب محفوظ است. کاربران و مشتریان محترم می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و مفاد مندرج در آن باشد.