افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس افزونه‌ای قدرتمند با امکانات حرفه‌ای و فوق العاده است که می‌توانید از آن برای اتصال درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت به ووکامرس استفاده کنید و به راحتی امکان پرداخت آنلاین از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب با درگاه به پرداخت ملت را به سایت خود اضافه کنید.

365,000 تومان
اتصال ووکامرس به درگاه پرداخت اینترنتی به پرداخت ملت
افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس
دسترسی سریع دریافت پس از پرداخت
بروزرسانی رایگان دریافت بروزرسانی بدون هزینه
پشتیبانی آنلاین پشتیبانی از طریق تیکت
مستندات دارای مستندات آموزشی

درگاه پرداخت اینترنتی

با رشد تجارت الکترونیک و فروش محصولات به صورت آنلاین نیاز به استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی بیشتر از قبل احساس می‌شود. با استفاده از افزونه‌های درگاه پرداخت اینترنتی می‌توانید سایت وردپرس خود را به درگاه‌های بانکی متصل کنید و به مشتریان خود امکان پرداخت آنلاین را با استفاده از کارت‌های عضو شتاب بدهید.

معرفی درگاه پرداخت بانک ملت (به پرداخت ملت)

درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت که توسط شرکت به پرداخت ارائه می‌شود، یکی از بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی در ایران است که بسیار شناخته شده بوده و وب سایت‌های بسیاری زیادی از این درگاه برای انجام تراکنش‌های خود استفاده می‌کنند. درگاه به پرداخت ملت به دلیل اینکه جزو اولین درگاه‌های پرداخت اینترنتی مستقیم در ایران بود، در مدت زمانی کوتاهی توانست مطرح شود و کسب و کارهای زیادی را به سمت خود جذب کند. درگاه پرداخت اینترنتی به پرداخت ملت به دلیل استفاده زیاد کسب‌وکارهای اینترنتی، مورد اعتماد کاربران مختلف بوده و افرادی زیادی تمایل دارند تا با این درگاه پرداخت، تراکنش خود را انجام دهند.

افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس

افزونه به پرداخت ملت راهکاری مطمئن و آسان برای اتصال سایت فروشگاهی به درگاه اینترنتی بانک ملت است که با استفاده از آن می‌توانید قابلیت پرداخت آنلاین را به ووکامرس اضافه کنید و مشتریان شما می‌توانند با اطمینان خاطر با درگاه پرداخت بانک ملت خرید خود را انجام دهند و سفارش خود را تکمیل کنند. این افزونه مطابق با آخرین مستندات و تغییرات درگاه به پرداخت ملت در سال 1403 طراحی و توسعه داده شده است و با امکانات منحصر به فرد، گزینه خوبی برای استفاده در سایت‌هایی است که فروش آنلاین دارند و از ووکامرس استفاده می‌کنند.

معرفی قابلیت های افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس

در ادامه می‌خواهیم به معرفی امکانات و قابلیت‌های افزونه درگاه به پرداخت ملت بپردازیم که موجب راحتی و سهولت در پرداخت آنلاین خواهد شد.

1- تنظیمات متنوع و راحت

با استفاده از فیلدهای مختلفی که در تنظیمات افزونه قرار داده شده، می‌توانید به راحتی درگاه را مطابق با نیاز خود پیکربندی کرده و آن را به سایت خود اضافه کنید.

تنظیمات افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس

امکانات و مواردی که با استفاده از تنظیمات افزونه کنترل می‌شوند:

1- امکان فعال یا غیرفعال‌سازی درگاه: در تنظیمات افزونه شما می‌توانید در هر زمان که نیاز داشتید درگاه به پرداخت ملت را روی سایت خود فعال کنید تا مشتریان شما بتوانند آن را در صفحه تسویه حساب ووکامرس مشاهده کرده و پرداخت خود را انجام دهند و یا آن را غیرفعال کنید، بدون اینکه نیاز به غیرفعال‌سازی کامل افزونه باشد.

2- عنوان و توضیحات درگاه: شما می‌توانید عنوان درگاه و توضیحاتی که از آن در صفحه تسویه حساب ووکامرس به مشتریان نمایش داده می‌شود را مطابق با نیاز خود مشخص کنید.

3- اتصال آسان به درگاه: شما به راحتی می‌توانید شماره پایانه، نام کاربری و رمزعبور دریافت شده از شرکت به پرداخت را در فیلدهای مربوطه در تنظیمات افزونه قرار دهید تا اتصال ووکامرس در سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی به پرداخت ملت انجام شود.

4- قابلیت انتخاب لوگوی درگاه: شما می‌توانید لوگوی “شرکت به پرداخت ملت” یا “بانک ملت” را جهت نمایش به کاربران در صفحه تسویه حساب ووکامرس انتخاب کنید.

5- امکان تنظیم لوگوی سفارشی: اگر نمی‌خواهید از هیچ یک از لوگوهای آماده موجود در افزونه استفاده کنید، می‌توانید تصویر لوگوی دلخواه خود را از رسانه‌های وردپرس انتخاب کنید تا جایگزین لوگوهای آماده در صفحه تسویه حساب ووکامرس شده و به مشتریان شما نمایش داده شود.

6- قابلیت ارسال شماره موبایل کاربر: در صورت نیاز می‌توانید شماره موبایل دریافت شده از مشتریان خود از طریق صورتحساب ووکامرس را به درگاه به پرداخت ملت ارسال کنید تا شماره کارت‌های استفاده شده به ازای آن شماره موبایل به همراه تاریخ انقضای آن‌ها در درگاه ذخیره شوند و باعث سهولت استفاده بعدی کاربران از درگاه به پرداخت ملت شود.

7- امکان غیرفعال‌سازی پیش فاکتور و هدایت مستقیم: یکی از نیازهای اصلی مدیران سایت که از ووکامرس برای فروش محصولات استفاده می‌کنند، هدایت مستقیم و سریع مشتریان خود به درگاه پرداخت است، بدون اینکه به آن‌ها صفحات واسط نمایش داده شود. افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس در تنظیمات خود این امکان را به شما می‌دهد که صفحه پیش‌فاکتور ووکامرس را غیرفعال کرده و کاربران خود را مستقیما به درگاه پرداخت هدایت کنید، بدون اینکه بعد از صفحه تسویه حساب، صفحه دیگری به آن‌ها نمایش داده شود.

8- پیام موفقیت خرید: در صورت نیاز می‌توانید پیام دلخواهی را مشخص کنید تا پس اینکه کاربر خرید خود را انجام داد و از درگاه به سایت شما بازگشت، آن پیام را به عنوان پیام خرید موفق در سایت شما مشاهده کند و گزارشات مربوط به سفارش‌ها را در پیشخوان وردپرس مشاهده کنید.

9- امکان فعال/غیرفعال‌سازی گزارش‌گیری: شما می‌توانید امکان گزارش‌گیری افزونه را که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم، از طریق تنظیمات افزونه فعال یا غیرفعال کنید.

10- قابلیت خطایابی: اگر در حال تست عملکرد درگاه در سایت خود هستید و یا به هردلیلی نمی‌خواهید کاربران موقتا بتوانند از آن برای پرداخت‌های خود در سایت شما استفاده کنند، می‌توانید قابلیت خطایابی را فعال کنید تا درگاه فقط برای مدیر در سایت قابل مشاهده و استفاده باشد.

2- سازگاری با تسویه حساب جدید ووکامرس (گوتنبرگ)

افزونه درگاه به پرداخت ملت با تسویه حساب جدید ووکامرس یعنی Block Checkout که برخلاف گذشته دیگر با شورتکد کار نمی‌کند و تحت بلوک آماده شده توسط ووکامرس در ویرایشگر گوتنبرگ عمل می‌کند، کاملا سازگار بوده و شما می‌توانید علاوه بر روش کلاسیک، به این روش نیز از درگاه به پرداخت ملت در سایت خود برای ووکامرس استفاده کنید.

پشتیبانی افزونه درگاه به پرداخت ملت از تسویه حساب جدید ووکامرس

3- قابلیت استرداد وجه توسط مدیر

افزونه درگاه به پرداخت ملت از قابلیت استرداد وجه پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید کل یا بخشی از مبلغ سفارشات موردنظر که پرداخت آن‌ها با درگاه به پرداخت ملت در ووکامرس انجام شده و تسویه آن‌ها توسط بانک با شما انجام شده است را به کارت مشتری مسترد کنید.

استرداد وجه در افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس

نکته مهم: برای استفاده از این قابلیت نیاز است که شرکت به پرداخت به درخواست شما، قابلیت استرداد وجه را برای شما به عنوان پذیرنده فعال کند.

4- قابلیت ثبت گزارشات همراه با تاریخ شمسی

افزونه درگاه به پرداخت ملت از عملیات‌هایی که کاربر در فرایند خرید با استفاده از این درگاه در سایت شما طی می‌کند، گزارش ثبت می‌کند و آنها را با اطلاعاتی از قبیل شناسه سفارش، شناسه و نام کاربر، عنوان عملیات مربوطه، وضعیت موفق یا ناموفق بودن، پیام مربوط به عملیات، تاریخ و ساعت و توضیحات اضافه‌تر (در صورت وجود)، به صورت سازماندهی شده در قالب یک جدول ذخیره کرده و به صورت صفحه‌بندی شده در پیشخوان وردپرس به شما نمایش می‌دهد.

شما می‌توانید به کمک فیلترهای پیشرفته، گزارش‌های ثبت شده را مطابق با نیاز خود فیلتر کرده و راحت‌تر به گزارش‌های موردنظر دست پیدا کنید. به همین واسطه شما می‌توانید برای خریدهایی که ناموقق بوده‌‌اند و کاربر در آن‌ها دچار خطا شده، جزئیات مربوط به آن را مشاهده کرده و مدیریت بهتری روی سفارش‌های سایت خود داشته باشید.

گزارشات در افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس

5- قابلیت گرفتن خروجی اکسل از گزارشات

در هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید از همه یا بخشی از گزارشات مطابق با فیلترهایی که انجام می‌دهید، خروجی اکسل گرفته و آن را دانلود کنید و در نرم‌افزار اکسل آن‌ها را مشاهده کنید.

نمونه خروجی اکسل از گزارشات افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس

سایر امکانات افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس

  • بازگشت وجه خودکار: در شرایطی که کاربر پرداخت خود را انجام داده و از درگاه به سایت شما برمی‌گردد، در صورتی‌که افزونه به هردلیلی نتواند تاییدیه تسویه با پذیرنده را از درگاه بگیرد، به صورت خودکار درخواست بازگشت وجه را به سمت درگاه می‌فرستد تا مبلغ پرداختی به کارت مشتری بازگشت داده شود.
  • نوشتن یادداشت در سفارش: افزونه به پرداخت ملت به ازای هریک از خطاهایی که ممکن است کاربر در فرایند خرید با این درگاه در سایت شما با آن مواجه شود، یادداشت موردنیاز را جهت مشاهده مدیر سایت در سفارش مربوطه اضافه می‌کند.
  • کدنویسی استاندارد و جدید: افزونه به پرداخت ملت طبق آخرین مستندات ارائه شده در سایت رسمی به پرداخت طراحی و توسعه داده شده است.

مراحل دریافت درگاه به پرداخت ملت برای سایت

  1. داشتن سایت فعال و دریافت نماد اعتماد الکترونیک
  2. ثبت نام در سایت به پرداخت ملت
  3. ارسال مدارک موردنیاز
  4. احراز هویت و بررسی مدارک مستندات توسط کارشناسان به پرداخت
  5. پذیرش توافقنامه
  6. ثبت و راه‌اندازی درگاه پرداخت اینترنتی
  7. دریافت مشخصات موردنیاز برای اتصال ووکامرس به درگاه اینترنتی به پرداخت

سوالات متداول افزونه درگاه به پرداخت ملت

در ادامه به برخی از سوالات پرتکرار در این مورد این افزونه پاسخ می‌دهیم.

امکان نصب این افزونه روی چند دامنه وجود دارد؟

به ازای هر خرید شما می‌توانید افزونه را فقط روی یک سایت و دامنه نصب کنید و از آن استفاده کنید.

آیا امکان استفاده از این افزونه روی لوکال هاست وجود دارد؟

به دلیل ماهیت درگاه‌های پرداخت اینترنتی این افزونه میبایست پس از دریافت درگاه، روی سایت آنلاین و واقعی نصب و راه‌اندازی شود و امکان نصب آن روی لوکال هاست وجود ندارد.

افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس با چه نسخه‌ای از PHP سازگار است؟

این افزونه با PHP نسخه 7.4 و بالاتر سازگاری کامل دارد.

آیا این افزونه با تمامی قالب‌های وردپرس سازگار است؟

بله، این افزونه با ووکامرس سازگار است و شما می‌توانید در هر قالب استاندارد که با ووکامرس سازگار است از این افزونه استفاده کنید.

آیا بدون دریافت درگاه از به پرداخت ملت می‌توانم از افزونه استفاده کنم؟

خیر شما ابتدا باید درگاه پرداخت اینترنتی را از سایت به پرداخت ملت دریافت کنید، پس از دریافت درگاه می‌توانید با استفاده از این افزونه درگاه به پرداخت ملت را به ووکامرس متصل کنید.

آیا برای استفاده از افزونه درگاه به پرداخت ملت برای ووکامرس باید پیش‌نیاز خاصی را فراهم کرده باشیم؟

برای استفاده از این افزونه شما باید ماژول ionCube Loader را روی هاست خود فعال داشته باشید که برای این موضوع می‌توانید با پشتیبانی هاستینگ خود در ارتباط باشید.

پس از خرید افزونه چگونه آن را راه‌اندازی کرده و از آن استفاده کنم؟

پس از اینکه افزونه را خریداری کردید، فایل راهنمای افزونه به منظور آموزش استفاده از افزونه در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در این فایل شیوه استفاده و تنظیم افزونه توضیح داده شده است.

آیا این افزونه رمزنگاری شده است؟

بله این افزونه با استفاده از سیستم ionCube رمزنگاری شده است و برای استفاده از آن میبایست ماژول ionCube Loader روی هاست شما نصب و فعال باشد.

 

درصورتی‌که سوال موردنظر شما در میان سوالات بالا نبود، می‌توانید آن را از قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید.

نوشتن دیدگاه

پس از ارسال دیدگاه، ایمیل شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد.

جهت استفاده از محصول باید پیش نیازهای زیر فراهم باشند:
  • وردپرس نسخه 6.6 یا بالاتر
  • نصب بودن ووکامرس
  • داشتن PHP نسخه 7.4 روی هاست
  • نصب بودن ماژول ionCube Loader بر روی هاست
در صورتی که از خریداران این محصول هستید، جهت دریافت پشتیبانی می‌توانید از طریق ارسال تیکت پشتیبانی اقدام نمایید.